Virtuelna kancelarija sa sedištem u Beogradu
Uštedite novac, radite fleksibilno i motivišite zaposlene.
- Bez režijskih troškova
- Bez troškova zakupa prostora
- Bez plaćanja administrativnog osoblja
Iako sve više delatnosti prelazi na rad od kuće ili hibridni model rada, svaki privredni subjekt mora da ima registrovanu adresu kompanije za komunikaciju sa državnim organima, poslovnim partnerima i klijentima
Virtuelna kancelarija je praktično rešenje za Vaš poslovni prostor, koje Vam omogućava da imate registrovanu kancelariju, ali bez plaćanja prostora, opreme i računa!
Zbog velike uštede novca pogodna je za startup-ove, mala i srednja preduzeća, a posebno za one delatnosti koje ne zahtevaju fizičko prisustvo na poslu.
Registracija
poslovne adrese
Koristite adresu virtuelne kancelarije kao svoju registrovanu kancelariju, adresu za trgovinu i adresu poslovne korespondencije.
Adresa
u glavnom gradu
Nabavite adresu virtuelne kancelarije u glavnom gradu za svoju kompaniju, kako biste dobili imidž firme registrovane u Beogradu.
Prosleđivanje
pošte
Za Vas primamo i prosleđujemo poštu na željenu adresu, ili je skeniramo i šaljemo na email.
Zakup sale
za sastanke
Ukoliko ste u Beogradu i potreban Vam je potreban prostor za poslovni sastanak ili intervju, pomoći ćemo Vam da bukirate odgovarajući na vreme.
Dodatne usluge koje unapređuju Vaše poslovanje
Često postavljana pitanja i njihovi odgovori
Možemo da prosledimo vašu poštu na dnevnoj, nedeljnoj ili mesečnoj osnovi, u zavisnosti od Vaših potreba. Takođe možemo da skeniramo i prosledimo Vašu poštu digitalno, ili možete da je preuzmete lično sa adrese Vaše virtuelne kancelarije.
Iako je virtuelna kancelarija pogodna za firme u IT industriji zbog rada koji ne zahteva fizičko prisustvo na poslu, mnoge trgovinske firme takođe zakupljuju virtuelnu kancelariju jer žele da im sva dokumentacija dolazi na jedno mesto. Osim toga, virtuelna kancelarija je idealna za strance koji ne žive u Srbiji, ali žele da registruju svoju delatnost ovde.